Vyberte stránku

OTÁZKY A ODPOVĚDI

Je potřeba se před nákupem registrovat?

Ne. Žádné registrace. My samy je při on-line nákupech nesnášíme. Znáte to: „Nedělejte druhým to, co nechcete, aby oni dělali vám”.

Co si u MAKE HAPPY mohu koupit?

U MAKE HAPPY si navrhujete vlastní potisk osobního balicího papíru, přání z lásky; tvoříte vlastní vision poster i plakát s fotografiemi. Do košíku si vhodíte i nějakou tu stuhu nebo WASHI lepicí pásku a vše objednáte.

Na jaký papír tisknete osobní balicí papír?

Potiskujeme bezdřevý nátrový pevný bílý papír gramáže 65 g. V lidské řeči to znamená, že papír je bílý, z jedné strany je lesklý (ta se nepotiskuje) a z druhé strany je spíše matný. Papír je pevný, při balení se netrhá. Moc se nám líbí.

Jaké jsou rozměry osobního balicího papíru?

Skvělá zpráva je, že rozměry si určíte Vy sami. Šířka 59,9 cm je neměnná, délku si zvolíte Vy: 25 cm, 50 cm, 75 cm, 100 cm.

 

V čem mi balicí papír pošlete? Nepomačká se?

Ne, Váš papír se rozhodně nepomačká, dostanete jej v perfektním stavu. Vaši objednávku pečlivě balíme do kvalitního kartonového tubusu Esselte. Tubus má délku 75 cm.

Když si objednám osobní balicí papír a nějaké dekorace k tomu, pošlete mi každé zvlášť?

Ne, opatrně celou objednávku nabalíme do 1 tubusu tak, aby vše dorazilo v perfektním stavu. Platíte jen jedno poštovné.

Jaká je cena 1 osobního balicího papíru?

Cena se odvíjí od toho, jaký rozměr osobního balicího papíru jste si vybrali:

Rozměr 59,9 cm x 25 cm stojí 199 Kč včetně DPH.

Rozměr 59,9 cm x 50 cm stojí 209 Kč včetně DPH.

Rozměr 59,9 cm x 75 cm stojí 229 Kč včetně DPH.

Rozměr 59,9 cm x 100 cm stojí 259 Kč včetně DPH.

 

Jaké možnosti dopravy MAKE HAPPY nabízí?

Našim partnerem pro dodávání zboží je ULOŽENKA. Své balicí papíry si tak můžete vyzvednout na výdejních místech Heurekapoint/ Aukropoint,  Parcelshop nebo si je poslat jako Balík na poštu. Můžete si zvolit i uložení do výdejního automatu Poštomat,  Intime. Dále je tady klasika – služby České pošty – Balík do ruky. Využít můžete i kurýrní služby DPD Private. Osobní odběr je možný na adrese: Lipovská 436/8, Praha 5 Zličín, 15521

Jak mohu zaplatit?
Na dobírku, platba předem převodem na účet, v hotovosti při osobním odběru.
Doručujete aj na Slovensko?
Ano, Svoje baliace papiere si môžete nechať poslať aj na Slovensko a vyzdvihnúť si ich na výdajných miestach Heurekapoint/Aukropoint, Parcelshop. Na výber máte aj výdajný automat Balíkomat 24/7. Alebo si balík necháte poslať poštou ako Zmluvný balík. Taktiež môžete využiť dopravných služieb -doručenie kuriérom DPD Classic.
Ako môžem zaplatiť?
Na dobierku, prevodom na účet.
Jaké jsou dodací lhůty osobního balicího papíru?

Objednávky vyřizujeme co nejrychleji. Pokud objednávku učiníte dopoledne do 12:00, s vysokou pravděpodobností ji stihneme ještě ten samý den vytisknout a připravit k odeslání. Objednávky učiněné mezi 12:00 – 17:00 se budeme snažit také vytisknout ještě ten samý den. Později podané objednávky budou vytištěny až na další den.

Dorazil mi tubus a osobní balicí papír se mi nelíbí. Mohu ho vrátit - odstoupit od smlouvy?
Dárkový balicí papír tiskneme na kvalitní kraftový papír. Vámi vytvořené potisky před tiskem kontrolujeme. Pokud jsou na nich rozpixelované či rozmazané fotografie, netiskneme je, ale rovnou vám napíšeme, abychom to spolu vyřešili. K vám se dostane opravdu kvalitní produkt, za kterým si stojíme.
Řídíme se přesně literou Občanského zákona č 40/1964sb. (89/2012sb.) §53: Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Své zákazníky o tom informujeme i v našich obchodních podmínkách, se kterými při objednávce souhlasí. Pokud se vám i přesto papír nelíbí a rádi byste jej vrátili, sdělte nám prosím přesný důvod. Kdyby náhodou došlo k nějakému pomačkání papíru, prosíme o dodání fotografií. Vaše požadavky budeme řešit individuálně podle situace.
Na jaký papír tisknete osobní přání?

Tiskneme jej na luxusní, lehce smetanový papír s jemnou perletí o gramáži 220 g od papírenské legendy Fedrigoni. Zachování momentu překvapení do poslední vteřiny zaručuje obálka ve stejném odstínu jako papír. Papír je téměř 3x silnější než běžný kancelářský papír.

Jaký je formát osobního přání od MAKE HAPPY?

Rozměry osobního přání jsou: výška: 22 cm; šířka: 10 cm

V čem mi přání pošlete? Nepomačká se?

Ne, vaše přání se rozhodně nepomačká, dostanete jej v perfektním stavu. Osobní přání posíláme v pevné kartonové obálce, ve které je jako v bavlnce. Pokud si objednáte i další položky z E-shopu, přání bude zabaleno zvlášť, aby jej ostatní objednané produkty nepoškodily.

Když si objednám osobní přání a nějaké dekorace k tomu, pošlete mi každé zvlášť?

Ne, opatrně celou objednávku nabalím do 1 větší bublinkové obálky  tak, aby vše dorazilo v perfektním stavu. Přání bude zabaleno zvlášť v menší bublinkové obálce. Platíte jen jedno poštovné.

Jaká je cena osobního přání?

Cena 1 osobního přání s portrétem je 119 Kč s DPH. Cena zahrnuje 1 osobní přání, 1 obálku a malý dárek.

Jaké jsou dodací lhůty osobního přání?

Objednávky vyřizujeme co nejrychleji. Pokud objednávku učiníte dopoledne do 12:00, s vysokou pravděpodobností je stihneme ještě ten samý den vytisknout a připravit k odeslání. Objednávky učiněné mezi 12:00 – 17:00 se snažíme také vytisknout ještě ten samý den. Později podané objednávky budou vytištěny až na další den.

Dorazila mi obálka a osobní přání se mi nelíbí. Mohu ho vrátit - odstoupit od smlouvy?

Osobní přání tiskneme na kvalitní papír profesionální tiskárnou. Vámi vytvořené potisky před tiskem kontrolujeme. Pokud jsou na nich rozpixelované či rozmazané fotografie, netiskneme je, ale rovnou vám napíšeme, abychom to spolu vyřešili. K vám se dostane opravdu kvalitní produkt, za kterým si stojíme.

Řídíme se přesně literou Občanského zákona č 40/1964sb. (89/2012sb.) §53: Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.

Své zákazníky o tom informujeme i v  obchodních podmínkách, se kterými při objednávce souhlasí. Pokud se vám i přesto přání nelíbí a rádi byste jej vrátili, sdělte nám prosím přesný důvod. Kdyby náhodou došlo k nějakému pomačkání přáníčka, prosím o dodání fotografií. Vaše požadavky budeme řešit individuálně podle situace.

Na jaký papír tisknete VISION POSTER?

VISION POSTER vám vytiskneme na  bezdřevý nátrový pevný bílý papír gramáže 65 g.

V lidské řeči to znamená, že papír je bílý, z jedné strany je lesklý (ta se nepotiskuje) a z druhé strany je spíše matný. Papír je pevný, netrhá se.

Jaké jsou rozměry VISION POSTERu?

VISION POSTER je široký 59,9 cm  a dlouhý 100 cm. A jestli je i bystrozraký, to poznáte časem sami:-)

V čem mi VISION POSTER pošlete? Nepomačká se?

Ne, váš VISION POSTER se rozhodně nepomačká, dostanete jej v perfektním stavu. Vaši objednávku pečlivě balíme do kvalitního kartonového tubusu Esselte. Tubus má délku 75 cm.

Jaká je cena VISION POSTERu?

VISION POSTER stojí 249 Kč včetně DPH.

Na jaký papír tisknete OSOBNÍ PLAKÁT?

OSOBNÍ PLAKÁT tiskneme na lesklý foto papír gramáže 170 g.

Jaké jsou rozměry OSOBNÍHO PLAKÁTU?

OSOBNÍ PLAKÁT nabízíme ve dvou variantách – 61 cm na 100 cm (tzv. naležato) anebo 61 cm na 80 cm (na výšku).

Jaká je cena OSOBNÍHO PLAKÁTU?

OSOBNÍ PLAKÁT o rozmerech  61 cm na 100 cm stojí 419 Kč včetně DPH.

OSOBNÍ PŘÍBĚHOVÝ PLAKÁT o rozměrech 61 cm na 80 cm stojí 519 Kč včetně DPH.

Rozdíl v ceně je daný tím, že osobní příběhový plakát byl navržen exkluzivně pro MAKE HAPPY profesionální ilustrátorkou Kristýnou Sataryovou. Proto je jeho cena vyšší, i když je rozměrově menší.

 

 

anebo 61 cm na 80 cm.

V čem mi OSOBNÍ PLAKÁT pošlete? Nepomačká se?

Ne, váš OSOBNÍ PLAKÁT se rozhodně nepomačká, dostanete jej v perfektním stavu. Vaši objednávku pečlivě balíme do kvalitního kartonového tubusu Esselte. Tubus má délku 75 cm.

Díky mému nápadu vám nabízím 1 arch balicího papíru s vašim vlastním potiskem o rozměrech 59,9 cm na výšku 100 cm na šířku pouze za 219 Kč včetně DPH. Byla to pro mne velká výzva. Možná víte, že ceny tisku 1 kusu formátu A1 v jakékoliv tiskárně v České republice se pohybují kolem 278 Kč včetně DPH. (K této ceně by bylo nutné přičíst ještě další náklady a konečná cena pro vás by vzrostla na téměř 500 Kč.)
Já jsem se ale nevzdala a poptávala jsem na všechny strany. Jak bych cenu dárkového balicího papíru pro vás udržela co nejníže, i přestože jsem věděla, že každý arch balicího papíru bude originál – budou se tedy tisknout jeden až dva kusy. Nakonec jsem to vykoumala! Mám tiskové řešení, díky kterému jsem podstatně snížila cenu tisku. Proto říkám, že:

Osobní balicí papír od MAKE HAPPY je průkopník.

Chci, abyste originálním dárkovým balicím papírem potěšili své blízké v Čechách i na Slovensku. Také chci, abyste měli široký výběr z možností doručení. Proto jsem si pro doručování vašich vzácných zásilek vybrala spolehlivého a profesionálního partnera – Uloženku.

Na území České republiky vám bude vaše vzácná zásilka doručena jedním z následujících způsobů:
A.) v některém z mnoha výdejních míst Uloženky (Heurekapoint, Aukropoint, Partner) pobočky Úloženky + platba předem = 57 Kč pobočky Úloženky + dobírka = 69 Kč B.) po předchozí domluvě na naší provozovně Lipovská 436/8, Praha 5 Zličín. ZDARMA C.) ve výdejních automatech Intime (Poštomat, Inpost) automat Intime + platba předem = 57 Kč automat Intime + dobírka = od 62 Kč (dobírečné činí 1,5 % z hodnoty dobírky)
A.) na pobočkách České pošty (Balík na poštu) pobočka České pošty + platba předem = 86 Kč pobočka České pošty + dobírka = 120 Kč B.) Česká pošta – doručení na adresu (Balík do ruky) Balík do ruky Česká pošta + platba předem = 89 Kč Balík do ruky Česká pošta + dobírka = 129 Kč
DPD + platba předem = 89 Kč DPD + dobírka = 120 Kč
Vzácnou zásilku, která se dotkne srdcí opravdu mnoha vašich blízkých a dozdobí mnoho dárků, vám pošleme ZDARMA. Poznáte ji podle toho, že v košíku vedle ní stojí celková částka alespoň 1500 Kč.
Na území Slovenskej republiky vám bude vaša vzácna zásielka doručená jedným z následujúcich spôsobov:
A.) v niektorom z mnohých výdajných miest Úloženky (Heurekapoint, Aukropoint, Partner) pobočky Úloženky (Heurekapoint, Aukropoint) + platba dopredu = 2,1 eur pobočky Úloženky (Heurekapoint, Aukropoint) + dobierka = 2,6 eur pobočky Úloženky (DPD Parcelshop) + platba dopredu = 2,92 eur pobočky Úloženky (DPD Parcelshop) + dobierka = 2,85 eur B.) po predchádzajúcej dohode na adrese Sadová 623, Senica 90501 ZADARMO C.) vo výdejných automatoch Intime – Balíkomat 24/7 automat Balíkomat 24/7 + platba dopredu = 4,26 eur automat Balíkomat 24/7 + dobierka = od 2,30 eur (dobieročné je 1,5 % z hodnoty dobierky)
na pobočkách Slovenskej pošty – Zmluvný balík Zmluvný balík + platba dopredu = 3,81 eur Zmluvný balík + dobierka = 4,44 eur   Balík do ruky Česká pošta + platba předem = 89 Kč Balík do ruky Česká pošta + dobírka = 129 Kč
DPD + platba dopredu = 5,85 eur DPD + dobierka = 7,15 eur
Vzácnu zásielku, ktorá sa dotkne srdcí naozaj mnohých vaších blízkych a dozdobí mnoho darčekov, vám pošleme ZADARMO. Poznáte ju podľa toho, že v košíku vedľa nej stojí celková čiastka aspoň 55,60 eur.

Způsob balení

Náš způsob balení garantuje, že svoji vzácnou zásilku obdržíte v perfektním stavu. Vaše osobní balicí papíry, VISION POSTERy aosobní plakáty od MAKE HAPPY vám zabalím do kvalitního archivačního tubusu z pevné, 100% recyklované vlnité lepenky značky Esselte. Délka tubusu je 75 cm. Pokud jste si dokoupili i menší dekorační předměty jako stuhy, washi pásky nebo kolíčky, přibalím vám je do tubusu, platíte pouze jedno dopravné. Když si objednáte pouze dárkové doplňky z našeho E-shopu, pošlu vám je zabalené v bublinkové obálce. Osobní přání posílám v bublinkové obálce. V případě, že si k přání objednáte i další položky z E-shopu, bude přání opět zabaleno zvlášť, v bublinkové obálce, aby jej ostatní objednané produkty nepoškodily. Vše bude vloženo ve velké bublinkové obálce.

OBCHODNÍ PODMÍNKY

1. KONTAKTNÍ ÚDAJE PRODÁVAJÍCÍHO

Název: aMAHA vision s.r.o. Sídlo: Lipovská 436/8, Praha 5 Zličín, 15521 IČ: 03840031 Zapsaná: u Městského soudu v Praze Číslo bankovního účtu: 2200755191/2010 Telefon: 720 363 481 E-mail: objednavky@makehappy.cz

2. PODROBNOSTI O NABÍZENÝCH PRODUKTECH

Na stránkách www.makehappy.cz prodáváme následující produkty:

Vytvořili jsme APLIKACE, ve kterých si kupující navrhne vlastní potisk osobního balicího papíru, osobního přání, osobního plakátu a VISION POSTERu. Po odeslání objednávky prodávající zkontroluje data vytvořená kupujícím (zda jeho potisk neobsahuje rozpixelované fotografie apod. a jestli neporušuje zákon). Následně vytiskne požadovaný produkt, zabalí jej a odešle kupujícímu.

CENY OSOBNÍHO BALICÍHO PAPÍRU:

rozměr 60 *100 cm = 219 Kč včetně DPH

rozměr 60 *75 cm = 165 Kč včetně DPH

rozměr 60 *50 cm = 110 Kč včetně DPH

rozměr 60 *25 cm = 55 Kč včetně DPH

Cena osobního přání je 119 Kč včetně DPH.

Cena VISION POSTERu je 249 Kč včetně DPH.

Cena osobního plakátu o rozměrech 61*100 cm je 419 Kč včetně DPH.

Cena osobního příběhového plakátu o rozměrech 61*80 cm je 519 Kč včetně DPH.

Další podmínky objednání produktů jsou popsány v dalších článcích Obchodních podmínek. Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně DPH, kromě nákladů na doručení zboží.

Přijímané způsoby platby: platba na dobírku, platba předem na účet, platba přes PayPal. Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky. Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky. Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky. Fotografie uvedené na stránkách obchodu odpovídají prodávanému zboží.

3. DORUČOVÁNÍ ZBOŽÍ

Prodávající dodá arch papíru, přání a produkty z E-shopu na stránkách www.makehappy.cz kupujícímu kompletní, nejpozději do 8 dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Po převzetí zboží je kupující povinen zboží důkladně prohlédnout a provést jeho kontrolu (vlastnosti a množství). Daňový doklad odešle prodávající kupujícímu jen na e-mailovou adresu ještě před dodáním zboží. Pouze pokud kupující neuvede svůj e-mail, daňový doklad mu bude zaslán v tubusu nebo v obálce společně s objednaným zbožím. Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může kupující práva z nich uplatnit. Nedodrží-li prodávající lhůtu pro dodání nebo odeslání zboží (vyjma výše popsaných skutečností), doručí kupujícímu zboží zdarma a poskytne mu slevu z kupní ceny ve výši 10 %. Ostatní nároky kupujícího tím nejsou dotčeny. Nepřevezme-li kupující zboží v dohodnuté době, poruší tím své povinnosti, a je povinen prodávajícímu zaplatit poplatek za uskladnění za každý den prodlení ve výši 10,- Kč, maximálně však 300,- Kč., Prodávající je oprávněn poté, co kupujícího prokazatelně e-mailem upozorní a poskytne mu novou přiměřenou lhůtu pro převzetí, zboží vhodným způsobem prodat. Náklady na uskladnění a náklady marného dodání zboží z důvodu nedostatku součinnosti na straně kupujícího v nezbytně nutné výši je prodejce oprávněn vůči kupujícímu započíst na výtěžek prodeje.

4. OMEZENÍ ODPOVĚDNOSTI

Pokud kupující poskytne prodávajícímu v libovolné podobě jakékoli materiály, které jsou autorským dílem dle zákona č. 121/2000 Sb., o právu autorském (zejména fotografie, texty, obrázky apod., dále jen „díla“), uděluje tímto poskytnutím prodávajícímu i licenční oprávnění a svolení k užití takových autorských děl, jejich publikováním na internetu a k propagaci prodávajícímu. Veškerá oprávnění dle podmínek tohoto článku uděluje kupující bez nároku na jakoukoli odměnu či dodatečnou odměnu, pro území celého světa, na dobu platnosti majetkových autorských práv. Prodávající licenci využít nemusí. Tím, že kupující zašle Prodávajícímu svá díla, potvrzuje, že je oprávněn poskytnout veškerá práva zmíněná výše v tomto článku „Omezení odpovědnosti“ a že nikdo nemá k těmto dílům jakákoli práva, která by v tom kupujícímu bránila. Pokud se toto prohlášení kupujícího ukáže být nepravdivým, je prodávající oprávněn požadovat po kupujícím náhradu veškeré škody a veškerých nákladů způsobených tím, že prodávající prohlášení kupujícího za pravdivé považoval a použil díla tak, jak je uvedeno výše.

5. ZÁSAH DO ZVEŘEJNĚNÍ

Prodávající má právo odmítnout jakkoliv zpracovat dílo, které by mělo být užito v rozporu se zákonem či hrubě zasahuje do dobrých mravů, případně je způsobilé poškodit pověst prodávajícího. V takovém případě vzniká nárok na jednostranné odstoupení od smlouvy ve prospěch prodávajícího.

6. ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY A ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Kupující může odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě do 30 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží. Odstoupení od smlouvy Kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 30 denní lhůtě písemné odstoupení od smlouvy. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží. Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od oprávněného odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující. Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku. Výjimky: Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že ke splnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.

7. PRÁVA A POVINNOSTÍ Z VADNÉHO PLNĚNÍ

Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá. Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti. Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši. Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží. Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil. U prodávaného použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu. Zákonná práva z vad Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu. V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

 

  • odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
  • bezplatné odstranění vady opravou;
  • přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
  • vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala. U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny. Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy. Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

8. VYŘÍZENÍ REKLAMACE

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku či vady. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, je povinen uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace. Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícíhokupujícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná. Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy. Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělomusí být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní. Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy. Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy. Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části. Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS. U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Prodávající se zavazuje osobní údaje kupujícího neposkytnout jiným třetím subjektům než smluvnímu dopravci za účelem dodání zboží. Prodávající je oprávněn zasílat kupujícímu vlastní obchodní sdělení, jen pokud si je kupující aktivně vyžádá, a to jen do doby, než kupující prodávajícímu sdělí, že zasílání chce ukončit. Toto sdělení kupující může učinit na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.

10. ŘEŠENÍ SPORŮ

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy objednavky@makehappy.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

Kupující se může obrátit s žádostí o radu ohledně svých spotřebitelských práv na dTest, o.p.s. přes www.dtest.cz/poradna či na telefonu 299 149 009. Prodávající se zavazuje usilovat přednostně o mimosoudní řešení sporů s kupujícím, pokud je kupující neodmítne. Mimosoudní řešení sporů probíhá prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz na webové stránce www.vasestiznosti.cz. Tento postup není mediací dle zákona č. 202/2012 Sb., o mediaci, v platném znění, ani rozhodčím řízením podle zákona č. 216/1994 Sb., o rozhodčím řízením a výkonu rozhodčích nálezů, v platném znění, a jeho využitím není dotčeno oprávnění stran obrátit se se svým nárokem na soud. Po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet promlčecí a prekluzivní lhůty podle občanského zákoníku, dokud jedna ze stran sporu výslovně neodmítne v jednání pokračovat. Prodávající se zavazuje v případě souhlasu kupujícího usilovat o naplnění doporučujícího stanoviska dTestu. Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

11. OSTATNÍ

Kupujícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí spotřebitel, jímž je člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání – kromě služby Firemní dárky bez starostí, kde se kupujícím rozumí osoba oprávněná jednat za firmu. Prodávajícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí podnikatel, který na rozdíl od kupujícího při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání. Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů. Smlouva a otázky související se řídí českým právem. Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny. Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1.4. 2015, byly upravené dle novely zákona o ochraně spotřebitele dne 7.4.2016.

aMAHA vision s.r.o.  │ Lipovská 436/8 │ 155 21 Praha – Zličín
+420 720 363 481
objednavky@makehappy.cz

Pin It on Pinterest

Share This